Dagen! 👉👉💋

Hej allihopa. Nu har jag varit i skolan. Och idag var den vĂ€ll  okej. KĂ€nde pĂ„ sista lektionen att jag var helt slut. Orkade fan inte med nĂ„nting. Jobbigt. Men, men.  Man kĂ€nner nu att skolan verkligen ha börjat. Alla prov och lĂ€xor. LĂ„nga dagar. Allt.

Vi började dagen med matte, perfekt efter att inte ha sovit en enda blund inatt. Har haft en fluga, som ska sitta pÄ mig hela tiden. Vill bara strypa dem smÄ djuren. Gah, vad jag hatar dem.

Sen hade vi svenska. Och dĂ€r tittar vi pĂ„ fil. The Hobbit. Har sett den pĂ„ bio. Men den Ă€r bra. Dock fick man ju svin ont över att sitta pĂ„ en stol i 2 timmar.-hahah😂

Sen hade vi Lunch. Kan bara sĂ€ga att det var tur att vi kom nĂ€r vi kom. För sniltzeln bara försvann. SĂ„ dem som inte fick det, fick fiskgratĂ€ng. Fyfan vad Ă€ckligt sĂ€ger jag bara.đŸ˜«đŸ”«đŸ˜’

Eftersom lunchen hade vi slöjd. BajstrĂ„kigt men assĂ„đŸ’© Man mĂ„ste ju. Vi gör nyckelskĂ„p, och mitt ser seriöst ut som en kfnfjdnfkdld. Japp.

Sen hade vi rörelse, och dÀr spelade vi volleyboll. Inte jÀtteroligt, men det gick.

Och efter det hade vi fysik. Gillar faktiskt fysik. Kul och veta lite mer. Speciellt, om det Ă€mne vi lĂ€ser nu. Universum.🌌🌏

Och sist sĂ„ hade vi mentors tid. Tog upp lite pĂ„ elevrĂ„det. Och sĂ„ skrev vi ner alla prov, och lĂ€xor vi har. 

Men ja, allt detta har jag gjort idag. Slö dag kan jag ju sĂ€ga. Men, men. Snar vid fem ska jag pĂ„ utvecklingsamtal med mamma. FĂ„r vi ser hur det ser ut för mig. Hoppas pĂ„ bra resultat, hitills😂â˜ș

MĂ„n vi fĂ„r höras senare. Ska Ă€ta nu. Bjuder pĂ„ bilden sĂ„lĂ€nge👇




Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

strosselclara.blogg.se

Hej, pÄ den hÀr bloggen kommer jag skriva om mina söta och fantastiska bakverk.

RSS 2.0